vineri, 23 ianuarie 2009

I do belive, I do, I do

M-au intrebat multi de unde a plecat ideea Scolii de Folk. Am sa le raspund acum. S-a nascut intr-o zi de decembrie cand cineva (nu spui cine) purta in suflet toate negurile iscate de iarna pe cer si avea in privire tristetea copilului care tocmai a aflat ca Mos Craciun nu exista (exista, dar sa nu mai spuneti la nimeni :D ), pentru ca altcineva (tot nu spui cine), cu privire de zmeu-paraleu, ii aruncase la gunoi toate sperantele si visurile cu un simplu si sec "multumim, e de ajuns". Nu stia domnul zmeu ce furtuna vor isca vorbele lui si cum se va clatina pana la prabusire incredea in propriile capacitati. Uitandu-ma in ochii cineva-ului, am vazut urma de lacrima. Si atat de mult m-a durut lacrima aceea neplansa, incat am hotarat ca e vremea sa facem ceva, cu totii, ca oricare CINEVA talentat/a sa aiba sansa sa va arate voua, publicului, ca merita macar putina atentie. Cred ca inca mai exista frumusete si senin undeva acolo printre voi. Cred ca fiecare voce, cat de mica, are dreptul sa se faca auzita daca are ceva de spus lumii. Cred ca muzica folk nu a murit si ca mai poate fi readusa la ceea ce era cand nebunii frumosi ai anilor '70-'80 strigau ca nu conteaza cat de lung ai parul. Cred ca marele vis al lui Motu de a readuce pe scena si in suflete folk-ul romanesc merita sa fie dus mai departe frumos si curat, asa cum el l-a nascut si ca avem toti, nu doar unii din noi, datoria de a ajuta la asta. Scoala de Folk este caramida pusa de mine si prietenii mei. Poate nu nseamna foarte mult si poate nu va apuca sa creasca mare niciodata, insa stim ca macar am incercat si ca nu ne-am lasat invinsi de toate obstacolele (nu au fost si nici nu sunt putine sau usor de trecut). Noi credem in folk, in talent, in faptul ca oricine merita o sansa. Spunea candva, undeva, un maestru al povestilor ca, de fiecare data cand cineva spune ca nu crede in zane, undeva in lume o zana cade jos si moare si ca, pentru a o salva, trebuie sa batem din palme si sa strigam "eu cred in zane".Acesta este felul nostru de a striga in gura mare, sa ne auda toate urechile sufletelor voastre: We do belive in folk music, we do, we do!

Niciun comentariu: