miercuri, 28 ianuarie 2009

Cum a fost cand ne-au cantat Cristina, Stefan si Mysha

Nu a fost folk, dar ne-a placut. Trio-ul, format din Cristina Andries - voce, Stefan Tivodar - chitara si voce si Mysha Ungureanu -chitara si backing vocals, a vrut sa ne convinga ca absolut orice cantec poate fi cantat in absolut orice fel, atata vreme cat esti sigur pe tine si stii ce vrei sa transmiti. Prima parte a recitalului este pentru mine o mare necunoscuta (am fost "pedepsita" sa stau la bilete si cu ocazia asta le multumesc celor care mi-au tinut companie). Am remarcat totusi reactiile publicului, materializate in apluaze si fluieraturi apreciative, de unde deduc ca pe scena se canta frumos. Am mai remarcat doua piese, Te-ai dus(eu nu stiu cine a compus-o, poate stiti voi) si Buna dimineata mama(Iulia Gusatu). Foarte jazzy, foarte frumos transpuse, foarte frumos cantate de Cristina. Publicul a remarcat Nebun de alb(Emeric Imre), Draga Miruna(Mircea Vintila)si Nerostitul(Stefan Tivodar). Din piesele proprii, menestrelii serii au mai ales Ploi mici si Nadir(Cristina Andries) si Timp fara timp, Oare si ea, Trei.Discurs si Draga mea(stefan Tivodar). Finalul primei parti a constat intr-un potpuriu Nicu Alifantis. Partea a doua a recitalului a fost o necunoscuta pentru cantareti, care au inceput sa se joace cu vocile, chitarile si publicul. Trecand prin Mad world(Gary Jules), au incercat sa ne convinga sa Hit the road Jack(Percy Mayfield) insa nu au reusit asa ca au devenit sentimentali si ne-au spus Wish you were here(Pink Floyd). Si dupa ce au cantat si ne-au incantat doua ore si jumatate, ne-au amintit, in final, ca suntem totusi la un recital folk si ca facla purtata atatia ani de Motu Pittis a fost preluata si e dusa mai departe cu aceeasi dragoste. Seara s-a incheiat cu cei trei la rampa multumind si cu publicul aplaudand foarte foarte foarte tare si cerand un bis care din pacate (rusiineeee) nu a venit. Si ca sa inchei aceasta..hm..sa ii zicem cronica, am sa spun si eu cum ne-au spus Cristina, Stefan si Mysha inainte de a cobora de pe scena: "Piesa-i gata, trag oblonul (...). Daca v-au placut bufonii, mai poftiti si-n alta seara" in strada Viitorului nr. 26 la Scoala de Folk.

Erata: potpuriul Nicu Alifantis nu s-a cantat la finalul primei parti, mea culpa :)

Niciun comentariu: